منبع کوئل دار

کلیات ساختی منابع کوئل دار
منابع کوئل دار شرکت حرارت دماگستر جهت تامین آبگرم بهداشتی، مورد استفاده در ساختمان ها و صنایع با قابلیت عملکرد با سیستم آب گرم و بخار، ساخته شده از ورق فولادی با سه لایه اپوکسی و یا با جنس گالوانیزه گرم ( مناسب در ساخت مخازن تحت فشار بدون تماس با حرارت مستقیم ) و یا در صورت تاکید مشتری بدون تغییر قیمت از جنس 17MN4 (مناسب در ساخت بویلر و نه مخازن تحت فشار بدون تماس با حرارت مستقیم) به صورت استوانه های عمودی با دو سر عدسی در قطرهای مختلف و به صورت تکی می باشد. ورق ها به درخواست مشتری جهت امکان استفاده برای تولید آبگرم بهداشتی از داخل اپوکسی می گردد و یا بصورت گالوانیزه گرم در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. در حالت عادی شرکت حرارت دماگستر استفاده از اپوکسی را در مخازن بهداشتی بخاطر عدم وجود سرب پیشنهاد می دهد اما بنا به درخواس مشتری ورق گالوانیزه گرم جایگزین می گردد.
منبع حاوی کوئل مسی جهت انتقال حرارت از سیال گرم به سیال سرد به ضخامت 1 میلیمتر می باشد، همچنین منبع دارای دست رو تا ظرفیت 2000 لیتر و از این ظرفیت به بعد از ورق ورودی کوئل به عنوان دریچه آدم رو استفاده می گردد. لازم به ذکر است از طریق فلنچ کوئل مسی داخل منبع در هر شرایطی قابل دسترسی است .
coildar2
استاندارد ساخت منبع کوئل دار
در ساخت منابع کوئل دار از استاندارد ASME  در ساخت مخازن تحت فشار پیروی می شود .
عدسی منبع کوئل دار
عدسی های منبع کوئل دار شرکت حرارت دما گستر بصورت توریسفریکال است . این نوع از عدسی طول عمر بیشتر و تحمل فشار بالاتری را در ضخامت یسان دارا است . قیمت تولید هر کیلو از عدسی های توریسفریکال حتی تا 2 برابر عدسی های معمول موجود در بازار می باشد.
جوشکاری منبع کوئل دار
در جوشکاری منبع کوئل دار از دستگاههای جوشکاری زیر پودری ایساب استفاده می شود. پس از مونتاژ منبع و جوشکاری پایه، بدنه منبع با جوشکاری به روش زیر پودری به عدسی ها متصل می شود.
پوشش داخلی و خارجی و شرایط رنگ  منبع کوئل دار
پوشش داخلی منابع کوئل دار شرکت حرارت دما گستر با سه لایه رنگ اپوکسی با ضخامت مجموع 305میکرون انجام شده و مقاوم در برابر حرارت جهت استفاده در مصارف بهداشتی می باشد. همچنین سطح بیرونی دستگاه یک لایه اپوکسی و یک لایه رنگ صنعتی به ضخامت مجموع 150 میکرون شده است. در حالت گالوانیزه تنها رنگ صنعتی از بیرون زده خواهد شد.
coildar1
مزایای استفاده از منبع کوئل ساخت این شرکت :
1 – عمر طولانی در کنار خرابی پایین
2 – حق انتخاب ورق با توجه به درخواست مشتری
3 – تحمل فشار کاری درخواست شده با در نظر گرفتن ضخامت و کیفیت ورق مصرفی و استفاده از اپوکسی و رنگ صنعتی با مرغوبترین کیفیت .
4 – انجام کلیه جوشکاری و برشکاری با آخرین تکنولوژی تحت استاندارد ASME
5 – سرعت و دقت بالا در ساخت و تحویل فوری دستگاه
6 – کیفیت بالای اتصالات و پایه مخازن مورد استفاده
7 – یک سال گارانتی ، پشتوانه کارکرد دستگاه شما می باشد.
8 – دارای ده سال خدمات پس از فروش 24 ساعته

coildar3

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *